
Ugdytojai
„Baltų šalelėje“ kiekvienas ugdytojas rūpinasi visais vaikais, o ne atskiromis jų grupėmis. Mažieji gerai pažįsta visus juos supančius suaugusiuosius ir jaučiasi saugiai, net jei kuris komandos narys suserga ar atostogauja. Kiekviena vaikų grupė turi savo pagrindinį kuratorių, kuris organizuoja kasdienes veiklas ir vykdo jas kartu su kitais ugdytojais.

Alina Sinicė
Darželio įkūrėja ir vadovė
Esu nuostabią šeimą sukūrusi, šešis vaikus auginanti mama. Būtent iš šeimos semiuosi kantrybės, išminties ir nuoširdumo, tai padeda man tobulėti. Mane įkvepia darbas dėl vaikų ir jų šeimų, stengiuosi išklausyti, suprasti ir visada mąstyti pozityviai. Siekiu, kad naujoji karta užaugtų su tvirtomis vertybėmis ir mylinčia širdim.
Baltų šalelė ant kalnelio

Kristina Bufaitė
Filialo vadovė
Užimtumo terapeutė

Modesta Zavackytė
Mokytoja
"Žemaičių" grupės pagrindinė ugdytoja

Ineta Lauvray
Mokytoja
"Sėlių“ grupės
pagrindinė ugdytoja

Jolanta Mačerauskė
Visų ugdytojų pagalbininkė,
darželio močiutė

Roberta Baltaduonytė
Mokytoja, užimtumo terapeutė
"Aukštaičių“ grupės
pagrindinė ugdytoja
Baltų šalelė tarp pušelių

Marija Morozaitė-Rupeikienė
Filialo vadovė
Mokytoja
"Sūduvių" grupės pagrindinė ugdytoja

Viktorija Baroniūnienė
Visų ugdytojų pagalbininkė, namelio jaukumo puoselėtoja

Justina Jucienė
Mokytoja
"Sėlių" grupės pagrindinė ugdytoja

Olena Balaban
Mokytojų asistentė

Gabrielė Stulpinė
Mokytoja
"Kuršių" grupės pagrindinė ugdytoja
Ateinantys mokytojai

Viktorija Sereičikė
Darželio vadovės pavaduotoja, komunikacijos vadovė

Erika Mamonovaitė
Gamtos mokslų mokytoja

Alina Sinicė
Pilietinio ugdymo mokytoja

Agnė Stančikaitė
Muzikos mokytoja

Aivars Citrons
Istorijos pažinimo mokytojas

Vaikų grupės
Mūsu darželiuose įvairaus amžiaus vaikai kartu praleidžia didelę dienos dalį. Taip mažyliai mokosi iš vyresniųjų, o šie rūpinasi mažaisiais. Augame didelėje šeimoje.
Ieškote būtent tokios aplinkos savo vaikui?
Dar turime atsilaisvinusių vietų.
Baltų šalelė ant kalnelio
Sėliai
ikimokyklinė 1,5 -2,5 m. vaikų grupė
Žemaičiai
ikimokyklinė 3 -4 m. vaikų grupė
Aukštaičiai
ikimokyklinė-priešmokyklinė 5-6 m. vaikų grupė
Baltų šalelė tarp pušelių
Kuršiai
ikimokyklinė 1,5 -2,5 m. vaikų grupė
Aisčiai
ikimokyklinė 3 -4 m. vaikų grupė
Sūduviai
ikimokyklinė-priešmokyklinė 5-6 m. vaikų grupė

Ritmas
Kasdien pasikartojanti dienotvarkė vaikams leidžia jaustis saugiems ir savarankiškiems. Jei panašiu ritmu gyvensite ir namuose, tai padės lengviau sugrįžti į darželį po savaitgalių ir atostogų.
Dienos ritmas
7.30 - 9.00
Atvykimas į darželį, rytinis žaidimas, draugų laukimas
9.00 - 9.30
Mankšta, ryto ratas
9.30 - 10.30
Ugdomieji užsiėmimai
10.30 - 11.30
Ėjimas į lauką
11.30 - 12.00
Grįžimas į darželį ir ruošimasis pietauti
12.00 - 13.00
Pietūs ir ruošimasis pietų miegeliui, poilsiui
13.00 - 15.30
Pietų miegelis, poilsis
15.30 - 16.00
Pavakariai
16.00 - 18.20
Ėjimas į lauką, laisvas laikas žaidimams, edukaciniams užsiėmimams ir tėvelių laukimas.
Savaitės ritmas
Baltų šalelė ant kalnelio
Pirmadienis
Istorijos pažinimas
Kalba ir komunikavimas
Baseinas (būrelis)
Antradienis
Teatriniai žaidimai, judesio raiška
Emocinio intelekto ugdymas
Anglų kalba (būrelis)
Trečiadienis
Muzika
Matematikos pagrindai
Ketvirtadienis
Dailė, darbeliai
Gamtos pažinimas
Anglų kalba (būrelis)
Penktadienis
Muzika
Maisto gamyba
Baltų šalelė tarp pušelių
Pirmadienis
Istorijos pažinimas
Kalba ir komunikavimas
Antradienis
Teatriniai žaidimai, judesio raiška
Emocinio intelekto ugdymas
Anglų kalba (būrelis)
Trečiadienis
Muzika
Matematikos pagrindai
Ketvirtadienis
Dailė, darbeliai
Gamtos pažinimas
Anglų kalba (būrelis)
Penktadienis
Muzika
Maisto gamyba
Baseinas (būrelis)
Vaikams labai patinka herojai, tad pagalvojome, kodėl gi jais negalėtų būti mūsų gerai žinomos mitologinės būtybės. Projektinės mėnesių temos nukreipia mus į platų aplinkos pažinimą. Kartu su vaikais atrandame sąsajas ir per mūsų herojus kalbamės apie istoriją, gamtos stichijas ir virsmus, aptariame įvairiausius reiškinius ir bandome juos atskleisti kūryboje, susipažįstame su įvairiais žmonių darbais ir profesijomis, gilinamės į patiriamas emocijas ir kaip jas priimti, parodyti.
Kad vaikų ugdymo procesas būtų smagus ir įtraukiantis, santykį su herojais pradedame nuo istorijos, kuri įtraukia į pažinimą ne tik kaip sudėliotas mus supantis pasaulis, bet ir kaip jis tokiu tapo.
Metų ritmas
Rugsėjis
Perkūnas
Spalis
Aitvaras
Lapkritis
Vėlinas
Gruodis
Elnias devyniaragis
Sausis
Maumas
Vasaris
Gabija
Kovas
Žemyna
Balandis
Vėjas
Gegužė
Saulė ir Mėnuo
Birželis
Laumė
Liepa
Austėja
Rugpjūtis
Medeina
Mėnesio ritmas
I savaitė
Susipažinimas su mėnesio projektine tema-mitologine būtybe ir jos suvokimu ankstesniais laikais (mitologinė būtybė, jos aplinka, kilmė (sąsajos su gamtos reiškiniu, kuris įkūnijo kaip būtybę; pasaulio istorija; senieji papročiai ir tradicijos)
II savaitė
Šiuolaikinė aplinka ir tradicijos (šių laikų būtybės suvokimas, išlikę ar pakitę papročiai ir tradicijos, šių laikų gamtos reiškinių, aplinkos suvokimas)
III savaitė
Žmogaus ir aplinkos sąsajos (su tema susijusios profesijos; emocijos; santykiai tarp žmonių, žmogaus ir aplinkos)
IV savaitė
Projektinės veiklos įgyvendinimas (žinių sustiprinimas, apibendrinimas, t.y. kasdienis priminimas vaikams ką nuveikėme per praėjusias tris savaites) ir bendruomenės telkimas (įvairiomis formomis tėvų supažindinimas su įgyvendinta mėnesio projektine tema - vakaronė, vaikų aplankai, FB aprašymas su nuotraukomis ir pan.)

Ugdymo metodika
Ugdymo metodika – tai pamatas, kuris susideda iš kertinių akmenų:
-
sukurtos aplinkos
-
sutelktos nuostabios bendruomenės
-
sukurtos unikalios ugdymo programos
Pedagogai vaikų ugdymą suvokia kaip kasdienę gyvenimo kūrybą, tad šiuolaikiškai ir inovatyviai pažindina vaikus su istorija ir kultūra, bei sudaro palankiausias sąlygas puoselėti savą gimtąją kultūrą.
Kviečiame susipažinti, kaip gimtosios kultūros pagrindu ugdomos vaikų kompetencijos:
Gamtos, aplinkos ir pasaulio pažinimas
Stebime mus supančią gamtą, pažįstame mūsų šaliai būdingus augalus. Mokomės dainų, ratelių, žaidimų, pasakojančių apie aplinką ir gyvūnus, mėgdžojame paukščių, gyvūnų garsus.
Šeimos, giminės, bendruomenės ir tautos tradicijų pažinimas
Pažindinamės su mūsų šaliai būdingomis tradicijomis. Išskirtinę reikšmę turi kalendorinių švenčių šventimas ir papročių pažinimas – tai leidžia vaikams giliau pajusti ritmingą gamtos pulsavimą ir laiko tėkmę.
Socialumo ugdymas
Paprotinio elgesio ir tradicinio etiketo mokymasis panaudojant įvairius tautosakos ir papročių pavyzdžius pratina vaikus vertinti savo ir kitų elgesį, moko elementarių bendravimo normų, padeda ugdytis emocijas ir elgesio kultūrą.
Komunikacija, gimtoji kalba
Liaudies pasakos, padavimai, sakmės, skaičiuotės, žaidinimai, patarlės, mįslės, greitakalbės, dainos ir kita tautosaka, įvairių regionų tarmių pažinimas ir savosios tarmės puoselėjimas ugdo kalbinę raidą, plečia vaiko žodyną.
Ritmiškumas, muzika
Seniausios kilmės muzika atitinka mažų vaikų muzikinį intelektą, plečia jų suvokimą ir raiškos galimybes.
Kūrybiškumas, dailė ir technologijos
Tradiciniai amatai, natūralios gamtinės kilmės, kūrybai naudojamos medžiagos, lavina vaikų motoriką, jautrumą ir kūrybiškumą.
Sveikatingumas, kūno kultūra
Mankštai sėkmingai pritaikomi ne tik vikrumo, bet ir kiti sportiniai liaudies žaidimai, tradiciniai šokiai, rateliai, skaičiuotės ir skanduotės.
Dalinamės trejų metų bendradarbiavimo ir dalinimosi gerąja patirtimi su Suomijos ir Latvijos ugdytojais rezultatu - ugdymo rekomendacijomis !

Valandinė priežiūra
Puikiai suprantame, kad kartais prireikia laisvos valandelės ar pusdienio mokslams, darbams ar tiesiog pabuvimui dviese su antrąja puse. Galbūt vaiko priežiūros reikia mėnesiui ar dviem?
Mielai praleisime laiką su vaiku, užimdami jį įvairia veikla. Mažylis ne tik bus prižiūrimas, bet ir įsilies į ugdymo procesą kartu su kitais "Baltų šalelę" lankančiais vaikais. Mums galima patikėti ir vaiko pietų miegelį bei maitinimą.
Vienos valandos kaina - 7 Eur
Būtina informuoti bent dvi dienos prieš planuojamą priežiūrą