top of page

Ugdytojai

Ugdytojai

„Baltų šalelėje“ kiekvienas ugdytojas rūpinasi visais vaikais, o ne atskiromis jų grupėmis. Mažieji gerai pažįsta visus juos supančius suaugusiuosius ir jaučiasi saugiai, net jei kuris komandos narys suserga ar atostogauja. Kiekviena vaikų grupė turi savo pagrindinį kuratorių, kuris organizuoja kasdienes veiklas ir vykdo jas kartu su kitais ugdytojais.

Alina Sinicė
Alina Sinicė

Darželio įkūrėja ir vadovė

Esu nuostabią šeimą sukūrusi, šešis vaikus auginanti mama. Būtent iš šeimos semiuosi kantrybės, išminties ir nuoširdumo, tai padeda man tobulėti. Mane įkvepia darbas dėl vaikų ir jų šeimų, stengiuosi išklausyti, suprasti ir visada mąstyti pozityviai. Siekiu, kad naujoji karta užaugtų su tvirtomis vertybėmis ir mylinčia širdim.

Baltų šalelė ant kalnelio
ikona-60.jpg
Karina

Mokytoja

"Aukštaičių“ grupės

pagrindinė ugdytoja

Screen Shot 2018-04-10 at 17.13.23.png

Visų ugdytojų pagalbininkė

Algimantė 2.jpg
Algimantė 

Mokytoja

"Žemaičių“ grupės

pagrindinė ugdytoja

Ineta 2.jpg
Ineta 

Mokytoja

"Sėlių“ grupės

pagrindinė ugdytoja

Baltų šalelė tarp pušelių
MARIJA.jpg
Marija 

Filialo vadovė

Mokytoja

"Sūduvių" grupės pagrindinė ugdytoja

ViktorijaK.jpg
Viktorija

Mokytojų asistentė

GABRIELĖ.jpg
Gabrielė

Mokytoja

"Kuršių" grupės pagrindinė ugdytoja

VIKTORIJA 2.jpg
Viktorija

Visų ugdytojų pagalbininkė, namelio jaukumo puoselėtoja

JUSTINA.jpg
Justina

Mokytoja

"Aisčių" grupės pagrindinė ugdytoja

Ateinantys mokytojai
ViktorijaS.jpg
Viktorija Sereičikė

Darželio vadovės pavaduotoja, komunikacijos vadovė

20210529_152316.jpg
Erika Mamonovaitė

Gamtos mokslų mokytoja

A_11.jpg
Alina Sinicė

Pilietinio ugdymo mokytoja

ikona-17.jpg
Agnė Stančikaitė

Muzikos mokytoja

Aivaras-Cit-tdx.jpg
Aivars Citrons

Istorijos pažinimo mokytojas

Mama aš sergu klinika.png
Konsultuoja vaikų sveikatos klausimais

.

Vaikų grupės

Vaikų grupės

Mūsu darželiuose įvairaus amžiaus vaikai kartu praleidžia didelę dienos dalį. Taip mažyliai mokosi iš vyresniųjų, o šie rūpinasi mažaisiais. Augame didelėje šeimoje.

Ieškote būtent tokios aplinkos savo vaikui?

Baltų šalelė ant kalnelio

Sėliai

ikimokyklinė 1,5 -2,5 m. vaikų grupė

Žemaičiai

ikimokyklinė 3 -4 m. vaikų grupė

 

Aukštaičiai

ikimokyklinė-priešmokyklinė 5-6 m. vaikų grupė

Baltų šalelė tarp pušelių

Aisčiai

ikimokyklinė 1,5 -2,5 m. vaikų grupė

Kuršiai

ikimokyklinė 3 -4 m. vaikų grupė

 

Sūduviai

ikimokyklinė-priešmokyklinė 5-6 m. vaikų grupė

Ritmas

Ritmas

Kasdien pasikartojanti dienotvarkė vaikams leidžia jaustis saugiems ir savarankiškiems. Jei panašiu ritmu gyvensite ir namuose, tai padės lengviau sugrįžti į darželį po savaitgalių ir atostogų.

Dienos ritmas

7.30 - 9.00

Atvykimas į darželį, rytinis žaidimas, draugų laukimas

9.00 - 9.30

Mankšta, ryto ratas

9.30 - 10.30

Ugdomieji užsiėmimai

10.30 - 11.30

Ėjimas į lauką

11.30 - 12.00

Grįžimas į darželį ir ruošimasis pietauti

12.00 - 13.00

Pietūs ir ruošimasis pietų miegeliui, poilsiui

13.00 - 15.30

Pietų miegelis, poilsis

15.30 - 16.00

Pavakariai

16.00 - 18.20

Ėjimas į lauką, laisvas laikas žaidimams, edukaciniams užsiėmimams ir tėvelių laukimas.

Savaitės ritmas

Baltų šalelė ant kalnelio

 

Pirmadienis

Istorijos pažinimas

Teatriniai žaidimai, judesio raiška

Antradienis

Muzika ir žaidinimai

Kalba ir komunikavimas

Trečiadienis

Emocinio intelekto ugdymo užsiėmimas

Matematikos pagrindai

Ketvirtadienis

Muzika ir žaidinimai

Gamtos mokslų pažinimas

Penktadienis

Mokymo plaukti būrelis

Maisto gamybos užsiėmimai

Baltų šalelė tarp pušelių

 

Pirmadienis

Istorijos pažinimas

Muzika ir žaidinimai

Antradienis

Teatro ir judesio raiška

Matematikos pagrindai

Trečiadienis

Muzika ir žaidinimai

Emocinio intelekto ugdymo užsiėmimas

Anglų kalbos būrelis

Ketvirtadienis

Gamtos mokslų pažinimas

Maisto gamybos užsiėmimai

Šokio terapijos būrelis

Penktadienis

Mokymo plaukti būrelis

Kalba ir komunikavimas

Vaikams labai patinka herojai, tad pagalvojome, kodėl gi jais negalėtų būti mūsų gerai žinomos mitologinės būtybės. Projektinės mėnesių temos nukreipia mus į platų aplinkos pažinimą. Kartu su vaikais atrandame sąsajas ir per mūsų herojus kalbamės apie istoriją, gamtos stichijas ir virsmus, aptariame įvairiausius reiškinius ir bandome juos atskleisti kūryboje, susipažįstame su įvairiais žmonių darbais ir profesijomis, gilinamės į patiriamas emocijas ir kaip jas priimti, parodyti.

Kad vaikų ugdymo procesas būtų smagus ir įtraukiantis, santykį su herojais pradedame nuo istorijos, kuri įtraukia į pažinimą ne tik kaip sudėliotas mus supantis pasaulis, bet ir kaip jis tokiu tapo. 

Metų ritmas

Rugsėjis

Perkūnas

Spalis

Aitvaras

Lapkritis

Vėlinas

Gruodis

Elnias devyniaragis

Sausis

Maumas

Vasaris

Gabija

Kovas

Žemyna

Balandis

Vėjas

Gegužė

Saulė ir Mėnuo

Birželis

Laumė

Liepa

Austėja

Rugpjūtis

Medeina

Mėnesio ritmas

I savaitė

Susipažinimas su mėnesio projektine tema-mitologine būtybe ir jos suvokimu ankstesniais laikais (mitologinė būtybė, jos aplinka, kilmė (sąsajos su gamtos reiškiniu, kuris įkūnijo kaip būtybę; pasaulio istorija; senieji papročiai ir tradicijos)

 

II savaitė

Šiuolaikinė aplinka ir tradicijos (šių laikų būtybės suvokimas, išlikę ar pakitę papročiai ir tradicijos, šių laikų gamtos reiškinių, aplinkos suvokimas)

III savaitė

Žmogaus ir aplinkos sąsajos (su tema susijusios profesijos; emocijos; santykiai tarp žmonių, žmogaus ir aplinkos)

IV savaitė

Projektinės veiklos įgyvendinimas (žinių sustiprinimas, apibendrinimas, t.y. kasdienis priminimas vaikams ką nuveikėme per praėjusias tris savaites) ir bendruomenės telkimas (įvairiomis formomis tėvų supažindinimas su įgyvendinta mėnesio projektine tema - vakaronė, vaikų aplankai, FB aprašymas su nuotraukomis ir pan.)

Ugdymo metodika

Ugdymo metodika

Ugdymo metodika – tai pamatas, kuris susideda iš kertinių akmenų:​​

  •  sukurtos aplinkos

  •  sutelktos nuostabios bendruomenės

  •  sukurtos unikalios ugdymo programos

Pedagogai vaikų ugdymą suvokia kaip kasdienę gyvenimo kūrybą, tad šiuolaikiškai ir inovatyviai pažindina vaikus su istorija ir kultūra, bei sudaro palankiausias sąlygas puoselėti savą gimtąją kultūrą.
 

Kviečiame susipažinti, kaip gimtosios kultūros pagrindu ugdomos vaikų kompetencijos:

Gamtos, aplinkos ir pasaulio pažinimas

Stebime mus supančią gamtą, pažįstame mūsų šaliai būdingus augalus. Mokomės dainų, ratelių, žaidimų, pasakojančių apie aplinką ir gyvūnus, mėgdžojame paukščių, gyvūnų garsus.

 

Šeimos, giminės, bendruomenės ir tautos tradicijų pažinimas

Pažindinamės su mūsų šaliai būdingomis tradicijomis. Išskirtinę reikšmę turi kalendorinių švenčių šventimas ir papročių pažinimas – tai leidžia vaikams giliau pajusti ritmingą gamtos pulsavimą ir laiko tėkmę. 

 

Socialumo ugdymas

Paprotinio elgesio ir tradicinio etiketo mokymasis panaudojant įvairius tautosakos ir papročių pavyzdžius pratina vaikus vertinti savo ir kitų elgesį, moko elementarių bendravimo normų, padeda ugdytis emocijas ir elgesio kultūrą.

 

Komunikacija, gimtoji kalba

Liaudies pasakos, padavimai, sakmės, skaičiuotės, žaidinimai, patarlės, mįslės, greitakalbės, dainos ir kita tautosaka, įvairių regionų tarmių pažinimas ir savosios tarmės puoselėjimas ugdo kalbinę raidą, plečia vaiko žodyną.

 

Ritmiškumas, muzika

Seniausios kilmės muzika atitinka mažų vaikų muzikinį intelektą, plečia jų suvokimą ir raiškos galimybes.

 

Kūrybiškumas, dailė ir technologijos

Tradiciniai amatai, natūralios gamtinės kilmės, kūrybai naudojamos medžiagos, lavina vaikų motoriką, jautrumą ir kūrybiškumą.

Sveikatingumas, kūno kultūra

Mankštai sėkmingai pritaikomi ne tik vikrumo, bet ir kiti sportiniai liaudies žaidimai, tradiciniai šokiai, rateliai, skaičiuotės ir skanduotės.

Dalinamės trejų metų bendradarbiavimo ir dalinimosi gerąja patirtimi su Suomijos ir Latvijos ugdytojais  rezultatu - ugdymo rekomendacijomis !

Ugdymas šeimoje

Valandinė priežiūra

Pasauliui nestovint vietoje, mūsų įpročiai taip pat keičiasi - dirbame iš namų, ar net kito pasaulio krašto. Vaikų ugdymas ne išimtis - vis dažniau šeimos renkasi nuotolinio ugdymo arba ugdymo šeimoje būdą.

Labai kviečiame susisiekti ir pradėti nuostabią draugystę Baltų šalelės bendruomenėje ugdant vaikus šeimose!

 

Pasirašyti bendradarbiavimo sutartį su ugdymo įstaiga Jums nieko nekainuoja, o sulaukiate:

 

- pagalbos suplanuojant vaiko ugdymą šeimoje;

- mokytojų konsultacijų;

- galimybės dalyvauti bendruomenės gyvenime per nuotolį ar prisijungiant į bendras šventes, ekskursijas. ​

 

Mes Jūsų labai laukiame!

MARIJA.jpg
Marija 

Filialo vadovė

Mokytoja

"Sūduvių" grupės pagrindinė ugdytoja

ViktorijaK.jpg
Viktorija

Mokytojų asistentė

GABRIELĖ.jpg
Gabrielė

Mokytoja

"Kuršių" grupės pagrindinė ugdytoja

VIKTORIJA 2.jpg
Viktorija

Visų ugdytojų pagalbininkė, namelio jaukumo puoselėtoja

JUSTINA.jpg
Justina

Mokytoja

"Aisčių" grupės pagrindinė ugdytoja

Ateinantys mokytojai
ViktorijaS.jpg
Viktorija Sereičikė

Darželio vadovės pavaduotoja, komunikacijos vadovė

20210529_152316.jpg
Erika Mamonovaitė

Gamtos mokslų mokytoja

A_11.jpg
Alina Sinicė

Pilietinio ugdymo mokytoja

ikona-17.jpg
Agnė Stančikaitė

Muzikos mokytoja

Aivaras-Cit-tdx.jpg
Aivars Citrons

Istorijos pažinimo mokytojas

Vaikų grupės

Vaikų grupės

Mūsu darželiuose įvairaus amžiaus vaikai kartu praleidžia didelę dienos dalį. Taip mažyliai mokosi iš vyresniųjų, o šie rūpinasi mažaisiais. Augame didelėje šeimoje.

Ieškote būtent tokios aplinkos savo vaikui?

Baltų šalelė ant kalnelio

Sėliai

ikimokyklinė 1,5 -2,5 m. vaikų grupė

Žemaičiai

ikimokyklinė 3 -4 m. vaikų grupė

 

Aukštaičiai

ikimokyklinė-priešmokyklinė 5-6 m. vaikų grupė

Baltų šalelė tarp pušelių

Aisčiai

ikimokyklinė 1,5 -2,5 m. vaikų grupė

Kuršiai

ikimokyklinė 3 -4 m. vaikų grupė

 

Sūduviai

ikimokyklinė-priešmokyklinė 5-6 m. vaikų grupė

Ritmas

Ritmas

Kasdien pasikartojanti dienotvarkė vaikams leidžia jaustis saugiems ir savarankiškiems. Jei panašiu ritmu gyvensite ir namuose, tai padės lengviau sugrįžti į darželį po savaitgalių ir atostogų.

Dienos ritmas

7.30 - 9.00

Atvykimas į darželį, rytinis žaidimas, draugų laukimas

9.00 - 9.30

Mankšta, ryto ratas

9.30 - 10.30

Ugdomieji užsiėmimai

10.30 - 11.30

Ėjimas į lauką

11.30 - 12.00

Grįžimas į darželį ir ruošimasis pietauti

12.00 - 13.00

Pietūs ir ruošimasis pietų miegeliui, poilsiui

13.00 - 15.30

Pietų miegelis, poilsis

15.30 - 16.00

Pavakariai

16.00 - 18.20

Ėjimas į lauką, laisvas laikas žaidimams, edukaciniams užsiėmimams ir tėvelių laukimas.

Savaitės ritmas

Baltų šalelė ant kalnelio

 

Pirmadienis

Istorijos pažinimas

Teatriniai žaidimai, judesio raiška

Antradienis

Muzika ir žaidinimai

Kalba ir komunikavimas

Trečiadienis

Emocinio intelekto ugdymo užsiėmimas

Matematikos pagrindai

Ketvirtadienis

Muzika ir žaidinimai

Gamtos mokslų pažinimas

Penktadienis

Mokymo plaukti būrelis

Maisto gamybos užsiėmimai

Baltų šalelė tarp pušelių

 

Pirmadienis

Istorijos pažinimas

Muzika ir žaidinimai

Antradienis

Teatro ir judesio raiška

Matematikos pagrindai

Trečiadienis

Muzika ir žaidinimai

Emocinio intelekto ugdymo užsiėmimas

Anglų kalbos būrelis

Ketvirtadienis

Gamtos mokslų pažinimas

Maisto gamybos užsiėmimai

Šokio terapijos būrelis

Penktadienis

Mokymo plaukti būrelis

Kalba ir komunikavimas

Vaikams labai patinka herojai, tad pagalvojome, kodėl gi jais negalėtų būti mūsų gerai žinomos mitologinės būtybės. Projektinės mėnesių temos nukreipia mus į platų aplinkos pažinimą. Kartu su vaikais atrandame sąsajas ir per mūsų herojus kalbamės apie istoriją, gamtos stichijas ir virsmus, aptariame įvairiausius reiškinius ir bandome juos atskleisti kūryboje, susipažįstame su įvairiais žmonių darbais ir profesijomis, gilinamės į patiriamas emocijas ir kaip jas priimti, parodyti.

Kad vaikų ugdymo procesas būtų smagus ir įtraukiantis, santykį su herojais pradedame nuo istorijos, kuri įtraukia į pažinimą ne tik kaip sudėliotas mus supantis pasaulis, bet ir kaip jis tokiu tapo. 

Metų ritmas

Rugsėjis

Perkūnas

Spalis

Aitvaras

Lapkritis

Vėlinas

Gruodis

Elnias devyniaragis

Sausis

Maumas

Vasaris

Gabija

Kovas

Žemyna

Balandis

Vėjas

Gegužė

Saulė ir Mėnuo

Birželis

Laumė

Liepa

Austėja

Rugpjūtis

Medeina

Mėnesio ritmas

I savaitė

Susipažinimas su mėnesio projektine tema-mitologine būtybe ir jos suvokimu ankstesniais laikais (mitologinė būtybė, jos aplinka, kilmė (sąsajos su gamtos reiškiniu, kuris įkūnijo kaip būtybę; pasaulio istorija; senieji papročiai ir tradicijos)

 

II savaitė

Šiuolaikinė aplinka ir tradicijos (šių laikų būtybės suvokimas, išlikę ar pakitę papročiai ir tradicijos, šių laikų gamtos reiškinių, aplinkos suvokimas)

III savaitė

Žmogaus ir aplinkos sąsajos (su tema susijusios profesijos; emocijos; santykiai tarp žmonių, žmogaus ir aplinkos)

IV savaitė

Projektinės veiklos įgyvendinimas (žinių sustiprinimas, apibendrinimas, t.y. kasdienis priminimas vaikams ką nuveikėme per praėjusias tris savaites) ir bendruomenės telkimas (įvairiomis formomis tėvų supažindinimas su įgyvendinta mėnesio projektine tema - vakaronė, vaikų aplankai, FB aprašymas su nuotraukomis ir pan.)

Ugdymo metodika

Ugdymo metodika

Ugdymo metodika – tai pamatas, kuris susideda iš kertinių akmenų:​​

  •  sukurtos aplinkos

  •  sutelktos nuostabios bendruomenės

  •  sukurtos unikalios ugdymo programos

Pedagogai vaikų ugdymą suvokia kaip kasdienę gyvenimo kūrybą, tad šiuolaikiškai ir inovatyviai pažindina vaikus su istorija ir kultūra, bei sudaro palankiausias sąlygas puoselėti savą gimtąją kultūrą.
 

Kviečiame susipažinti, kaip gimtosios kultūros pagrindu ugdomos vaikų kompetencijos:

Gamtos, aplinkos ir pasaulio pažinimas

Stebime mus supančią gamtą, pažįstame mūsų šaliai būdingus augalus. Mokomės dainų, ratelių, žaidimų, pasakojančių apie aplinką ir gyvūnus, mėgdžojame paukščių, gyvūnų garsus.

 

Šeimos, giminės, bendruomenės ir tautos tradicijų pažinimas

Pažindinamės su mūsų šaliai būdingomis tradicijomis. Išskirtinę reikšmę turi kalendorinių švenčių šventimas ir papročių pažinimas – tai leidžia vaikams giliau pajusti ritmingą gamtos pulsavimą ir laiko tėkmę. 

 

Socialumo ugdymas

Paprotinio elgesio ir tradicinio etiketo mokymasis panaudojant įvairius tautosakos ir papročių pavyzdžius pratina vaikus vertinti savo ir kitų elgesį, moko elementarių bendravimo normų, padeda ugdytis emocijas ir elgesio kultūrą.

 

Komunikacija, gimtoji kalba

Liaudies pasakos, padavimai, sakmės, skaičiuotės, žaidinimai, patarlės, mįslės, greitakalbės, dainos ir kita tautosaka, įvairių regionų tarmių pažinimas ir savosios tarmės puoselėjimas ugdo kalbinę raidą, plečia vaiko žodyną.

 

Ritmiškumas, muzika

Seniausios kilmės muzika atitinka mažų vaikų muzikinį intelektą, plečia jų suvokimą ir raiškos galimybes.

 

Kūrybiškumas, dailė ir technologijos

Tradiciniai amatai, natūralios gamtinės kilmės, kūrybai naudojamos medžiagos, lavina vaikų motoriką, jautrumą ir kūrybiškumą.

Sveikatingumas, kūno kultūra

Mankštai sėkmingai pritaikomi ne tik vikrumo, bet ir kiti sportiniai liaudies žaidimai, tradiciniai šokiai, rateliai, skaičiuotės ir skanduotės.

Dalinamės trejų metų bendradarbiavimo ir dalinimosi gerąja patirtimi su Suomijos ir Latvijos ugdytojais  rezultatu - ugdymo rekomendacijomis !

Ugdymas šeimoje

Valandinė priežiūra

Pasauliui nestovint vietoje, mūsų įpročiai taip pat keičiasi - dirbame iš namų, ar net kito pasaulio krašto. Vaikų ugdymas ne išimtis - vis dažniau šeimos renkasi nuotolinio ugdymo arba ugdymo šeimoje būdą.

Labai kviečiame susisiekti ir pradėti nuostabią draugystę Baltų šalelės bendruomenėje ugdant vaikus šeimose!

 

Pasirašyti bendradarbiavimo sutartį su ugdymo įstaiga Jums nieko nekainuoja, o sulaukiate:

 

- pagalbos suplanuojant vaiko ugdymą šeimoje;

- mokytojų konsultacijų;

- galimybės dalyvauti bendruomenės gyvenime per nuotolį ar prisijungiant į bendras šventes, ekskursijas. ​

 

Mes Jūsų labai laukiame!

bottom of page