Ugdytojai

 

„Baltų šalelėje“ kiekvienas ugdytojas rūpinasi visais vaikais, o ne atskiromis jų grupėmis. Mažieji gerai pažįsta visus juos supančius suaugusiuosius ir jaučiasi saugiai, net jei kuris komandos narys suserga ar atostogauja. Kiekviena vaikų grupė turi savo pagrindinį kuratorių, kuris organizuoja kasdienes veiklas ir vykdo jas kartu su kitais ugdytojais.

Alina Sinicė
Alina Sinicė

Darželio įkūrėja

Esu nuostabią šeimą sukūrusi, šešis vaikus auginanti mama. Būtent iš šeimos semiuosi kantrybės, išminties ir nuoširdumo, tai padeda man tobulėti. Mane įkvepia darbas dėl vaikų ir jų šeimų, stengiuosi išklausyti, suprasti ir visada mąstyti pozityviai. Siekiu, kad naujoji karta užaugtų su tvirtomis vertybėmis ir mylinčia širdim.

Baltų šalelė ant kalnelio
Ineta Lauvray

Filialo vadovė

"Žemaičių“ grupės pagrindinė ugdytoja

Buvimas su vaikais man tikras džiaugsmas. Matyti mažuosius draugus besijaučiančius saugiai ir atsipalaidavusius- tai tikra laimė, nes tuomet jie drąsiai jaučiasi būdami savimi ir pažindinasi su pasauliu. Mes sutariame gerai, mėgstu kartu žaisti ir tyrinėti gamtą, kuri mane kaskart pakeri savo nuostabiu grožiu ir besikeičiančiais metų laikais.

Dalia Markevičienė

Visų ugdytojų pagalbininkė,

darželio močiutė

Roberta Baltaduonytė

Užimtumo terapeutė

"Sėlių“ grupės

pagrindinė ugdytoja

Jau studijuodama žinojau, kad noriu dirbti su vaikais. Laiku ištiesti pagalbos ranką bei kartu keliauti pažinimo keliu. Nauja pažintis su mažaisiais draugais išmoko pažvelgti į dalykus neįprastai, atrasti kelią pas kiekvieną vaiką skirtingu būdu. Kiekvieną dieną suteikti naujų potyrių, paskatinti tyrinėti, atrasti ir domėtis aplinka, tai mano kaip ugdytojo prioritetas. 

Kristina Bufaitė

Užimtumo terapeutė

Kai vaikystėje manęs klausdavo „Kuo nori buti užaugusi?“, ilgai negalvodama atsakydavau, kad būsiu gydytoja ir mokytoja. Atrodo neįtikėtina, bet dabar esu užimtumo terapeute, t.y. tas žmogus, kuris padeda ne tik vaikui užaugti, bet ir „gyti“. Mano darbas tiek indvidualus, tiek ir su vaikų grupe, tačiau reikalaujantis dirbti komandoje su kolegomis pedagogais ir tėvais. Jis nuostabiai įdomus ir kupinas iššūkių.

Laura Šemytė

"Aukštaičių" grupės pagrindinė ugdytoja

Baltų šalelė tarp pušelių
Emilija Kinčiūtė

Mokytoja

"Kuršių" grupės pagrindinė ugdytoja

Vitalija Patašienė

Visų ugdytojų pagalbininkė, namelio jaukumo puoselėtoja

Aurelija Petručonienė

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytoja

"Sūduvių" grupės pagrindinė ugdytoja

Jovita Lutcaitė

Užimtumo terapeutė

Ateinantys mokytojai
Indrė Kukulskytė Nedzveckienė

Etnomuzikologė, muzikos mokytoja

Petras Kazickas

Pasakų senelis

Mano mieliausias gyvenimo užsiėmimas – bendravimas su vaikais. Kol turiu jėgų ir sveikatos, stengiuos pasupt, panešiot ar trumpam apkabint kiekvieną mažylį, nes būtent nešiojimas ir mylinčio žmogaus artumas skatina vaikus greičiau pradėti kalbėti ir vaikščioti, normaliai ir sveikai vystytis.

Agnė Baranauskienė

Keramikos mokytoja

Vaikų grupės

 

Mūsu darželiuose įvairaus amžiaus vaikai kartu praleidžia didelę dienos dalį. Taip mažyliai mokosi iš vyresniųjų, o šie rūpinasi mažaisiais. Augame didelėje šeimoje.

Baltų šalelė ant kalnelio

Sėliai

 ikimokyklinė 1,5 -2,5 m. vaikų grupė

Žemaičiai

 ikimokyklinė 3 -4 m. vaikų grupė

 

Aukštaičiai

ikimokyklinė-priešmokyklinė 5-6 m. vaikų grupė

Baltų šalelė tarp pušelių

Kuršiai

ikimokyklinė 1,5 -3 m. vaikų grupė

Sudūviai

ikimokyklinė 4-6 m. vaikų grupė

 

Ritmas

Kasdien pasikartojanti dienotvarkė vaikams leidžia jaustis saugiems ir savarankiškiems. Jei panašiu ritmu gyvensite ir namuose, tai padės lengviau sugrįžti į darželį po savaitgalių ir atostogų.

Dienos ritmas

7.30 - 9.00

Atvykimas į darželį, rytinis žaidimas, draugų laukimas

9.00 - 9.30

Mankšta, ryto ratas

9.30 - 10.30

Ugdomieji užsiėmimai

10.30 - 11.30

Ėjimas į lauką

11.30 - 12.00

Grįžimas į darželį ir ruošimasis pietauti

12.00 - 13.00

Pietūs ir ruošimasis pietų miegeliui, poilsiui

13.00 - 15.30

Pietų miegelis, poilsis

15.30 - 16.00

Pavakariai

16.00 - 18.20

Ėjimas į lauką, laisvas laikas žaidimams, edukaciniams užsiėmimams ir tėvelių laukimas.

Savaitės ritmas

Baltų šalelė ant kalnelio

 

Pirmadienis

Istorijos pažinimas

Kalba ir komunikavimas

Antradienis

Teatriniai žaidimai, judesio raiška

Emocinio intelekto ugdymas

Trečiadienis

Muzika

Matematikos pagrindai

Baseinas

Ketvirtadienis

Susitikimas su darželio seneliu

Dailė, darbeliai

Knygų skaitymas

Penktadienis

Muzika

Maisto gamyba

Baltų šalelė tarp pušelių

 

Pirmadienis

Susitikimas su darželio seneliu

Emocinio intelekto ugdymas

Antradienis

Istorijos pažinimas

Dailė, darbeliai

Trečiadienis

Muzika

Teatriniai žaidimai, judesio raiška

Ketvirtadienis

Kalba ir komunikavimas

Maisto gamyba

Knygų skaitymas

Penktadienis

Muzika

Matematikos pagrindai

Vaikams labai patinka herojai, tad pagalvojome, kodėl gi jais negalėtų būti mūsų gerai žinomos mitologinės būtybės. Projektinės mėnesių temos nukreipia mus į platų aplinkos pažinimą. Kartu su vaikais atrandame sąsajas ir per mūsų herojus kalbamės apie istoriją, gamtos stichijas ir virsmus, aptariame įvairiausius reiškinius ir bandome juos atskleisti kūryboje, susipažįstame su įvairiais žmonių darbais ir profesijomis, gilinamės į patiriamas emocijas ir kaip jas priimti, parodyti.

Kad vaikų ugdymo procesas būtų smagus ir įtraukiantis, santykį su herojais pradedame nuo istorijos, kuri įtraukia į pažinimą ne tik kaip sudėliotas mus supantis pasaulis, bet ir kaip jis tokiu tapo. 

Metų ritmas

Rugsėjis

Perkūnas

Spalis

Aitvaras

Lapkritis

Vėlinas

Gruodis

Elnias devyniaragis

Sausis

Maumas

Vasaris

Gabija

Kovas

Žemyna

Balandis

Vėjas

Gegužė

Saulė ir Mėnuo

Birželis

Laumė

Liepa

Austėja

Rugpjūtis

Medeina

Mėnesio ritmas

I savaitė

Susipažinimas su mėnesio projektine tema-mitologine būtybe ir jos suvokimu ankstesniais laikais (mitologinė būtybė, jos aplinka, kilmė (sąsajos su gamtos reiškiniu, kuris įkūnijo kaip būtybę; pasaulio istorija; senieji papročiai ir tradicijos)

 

II savaitė

Šiuolaikinė aplinka ir tradicijos (šių laikų būtybės suvokimas, išlikę ar pakitę papročiai ir tradicijos, šių laikų gamtos reiškinių, aplinkos suvokimas)

III savaitė

Žmogaus ir aplinkos sąsajos (su tema susijusios profesijos; emocijos; santykiai tarp žmonių, žmogaus ir aplinkos)

IV savaitė

Projektinės veiklos įgyvendinimas (žinių sustiprinimas, apibendrinimas, t.y. kasdienis priminimas vaikams ką nuveikėme per praėjusias tris savaites) ir bendruomenės telkimas (įvairiomis formomis tėvų supažindinimas su įgyvendinta mėnesio projektine tema - vakaronė, vaikų aplankai, FB aprašymas su nuotraukomis ir pan.)

Ugdymo metodika

 

Ugdymo metodika – tai pamatas, kuris susideda iš kertinių akmenų:​​

  •  sukurtos aplinkos

  •  sutelktos nuostabios bendruomenės

  •  sukurtos unikalios ugdymo programos

Pedagogai vaikų ugdymą suvokia kaip kasdienę gyvenimo kūrybą, tad šiuolaikiškai ir inovatyviai pažindina vaikus su istorija ir kultūra, bei sudaro palankiausias sąlygas puoselėti savą gimtąją kultūrą.
 

Kviečiame susipažinti, kaip gimtosios kultūros pagrindu ugdomos vaikų kompetencijos:

Gamtos, aplinkos ir pasaulio pažinimas

Stebime mus supančią gamtą, pažįstame mūsų šaliai būdingus augalus. Mokomės dainų, ratelių, žaidimų, pasakojančių apie aplinką ir gyvūnus, mėgdžojame paukščių, gyvūnų garsus.

 

Šeimos, giminės, bendruomenės ir tautos tradicijų pažinimas

Pažindinamės su mūsų šaliai būdingomis tradicijomis. Išskirtinę reikšmę turi kalendorinių švenčių šventimas ir papročių pažinimas – tai leidžia vaikams giliau pajusti ritmingą gamtos pulsavimą ir laiko tėkmę. 

 

Socialumo ugdymas

Paprotinio elgesio ir tradicinio etiketo mokymasis panaudojant įvairius tautosakos ir papročių pavyzdžius pratina vaikus vertinti savo ir kitų elgesį, moko elementarių bendravimo normų, padeda ugdytis emocijas ir elgesio kultūrą.

 

Komunikacija, gimtoji kalba

Liaudies pasakos, padavimai, sakmės, skaičiuotės, žaidinimai, patarlės, mįslės, greitakalbės, dainos ir kita tautosaka, įvairių regionų tarmių pažinimas ir savosios tarmės puoselėjimas ugdo kalbinę raidą, plečia vaiko žodyną.

 

Ritmiškumas, muzika

Seniausios kilmės muzika atitinka mažų vaikų muzikinį intelektą, plečia jų suvokimą ir raiškos galimybes.

 

Kūrybiškumas, dailė ir technologijos

Tradiciniai amatai, natūralios gamtinės kilmės, kūrybai naudojamos medžiagos, lavina vaikų motoriką, jautrumą ir kūrybiškumą.

Sveikatingumas, kūno kultūra

Mankštai sėkmingai pritaikomi ne tik vikrumo, bet ir kiti sportiniai liaudies žaidimai, tradiciniai šokiai, rateliai, skaičiuotės ir skanduotės.

Dalinamės trejų metų bendradarbiavimo ir dalinimosi gerąja patirtimi su Suomijos ir Latvijos ugdytojais  rezultatu - ugdymo rekomendacijomis !

Valandinė priežiūra

 

 

Puikiai suprantame, kad kartais prireikia laisvos valandelės ar pusdienio mokslams, darbams ar tiesiog pabuvimui dviese su antrąja puse. Galbūt vaiko priežiūros reikia mėnesiui ar dviem?

Mielai praleisime laiką su vaiku, užimdami jį įvairia veikla. Mažylis ne tik bus prižiūrimas, bet ir įsilies į ugdymo procesą kartu su kitais "Baltų šalelę" lankančiais vaikais. Mums galima patikėti ir vaiko pietų miegelį bei maitinimą.

 

Vienos valandos kaina - 4 Eur