Ugdytojai
„Baltų šalelėje“ kiekvienas ugdytojas rūpinasi visais vaikais, o ne atskiromis jų grupėmis. Mažieji gerai pažįsta visus juos supančius suaugusiuosius ir jaučiasi saugiai, net jei kuris komandos narys suserga ar atostogauja. Kiekviena vaikų grupė turi savo pagrindinį kuratorių, kuris organizuoja kasdienes veiklas ir vykdo jas kartu su kitais ugdytojais.
Alina Sinicė
Darželio įkūrėja ir vadovė
Esu nuostabią šeimą sukūrusi, šešis vaikus auginanti mama. Būtent iš šeimos semiuosi kantrybės, išminties ir nuoširdumo, tai padeda man tobulėti. Mane įkvepia darbas dėl vaikų ir jų šeimų, stengiuosi išklausyti, suprasti ir visada mąstyti pozityviai. Siekiu, kad naujoji karta užaugtų su tvirtomis vertybėmis ir mylinčia širdim.
Baltų šalelė ant kalnelio
Karina
Mokytoja
"Aukštaičių“ grupės
pagrindinė ugdytoja
Visų ugdytojų pagalbininkė
Algimantė
Mokytoja
"Žemaičių“ grupės
pagrindinė ugdytoja
Ineta
Mokytoja
"Sėlių“ grupės
pagrindinė ugdytoja
Baltų šalelė tarp pušelių
Marija
Filialo vadovė
Mokytoja
"Sūduvių" grupės pagrindinė ugdytoja
Viktorija
Mokytojų asistentė
Gabrielė
Mokytoja
"Kuršių" grupės pagrindinė ugdytoja
Viktorija
Visų ugdytojų pagalbininkė, namelio jaukumo puoselėtoja
Justina
Mokytoja
"Aisčių" grupės pagrindinė ugdytoja
Ateinantys mokytojai
Vaikų grupės
Mūsu darželiuose įvairaus amžiaus vaikai kartu praleidžia didelę dienos dalį. Taip mažyliai mokosi iš vyresniųjų, o šie rūpinasi mažaisiais. Augame didelėje šeimoje.
Ieškote būtent tokios aplinkos savo vaikui?
Baltų šalelė ant kalnelio
Sėliai
ikimokyklinė 1,5 -2,5 m. vaikų grupė
Žemaičiai
ikimokyklinė 3 -4 m. vaikų grupė
Aukštaičiai
ikimokyklinė-priešmokyklinė 5-6 m. vaikų grupė
Baltų šalelė tarp pušelių
Aisčiai
ikimokyklinė 1,5 -2,5 m. vaikų grupė
Kuršiai
ikimokyklinė 3 -4 m. vaikų grupė
Sūduviai
ikimokyklinė-priešmokyklinė 5-6 m. vaikų grupė
Ritmas
Kasdien pasikartojanti dienotvarkė vaikams leidžia jaustis saugiems ir savarankiškiems. Jei panašiu ritmu gyvensite ir namuose, tai padės lengviau sugrįžti į darželį po savaitgalių ir atostogų.
Dienos ritmas
7.30 - 9.00
Atvykimas į darželį, rytinis žaidimas, draugų laukimas
9.00 - 9.30
Mankšta, ryto ratas
9.30 - 10.30
Ugdomieji užsiėmimai
10.30 - 11.30
Ėjimas į lauką
11.30 - 12.00
Grįžimas į darželį ir ruošimasis pietauti
12.00 - 13.00
Pietūs ir ruošimasis pietų miegeliui, poilsiui
13.00 - 15.30
Pietų miegelis, poilsis
15.30 - 16.00
Pavakariai
16.00 - 18.20
Ėjimas į lauką, laisvas laikas žaidimams, edukaciniams užsiėmimams ir tėvelių laukimas.
Savaitės ritmas
Baltų šalelė ant kalnelio
Pirmadienis
Istorijos pažinimas
Teatriniai žaidimai, judesio raiška
Antradienis
Muzika ir žaidinimai
Kalba ir komunikavimas
Trečiadienis
Emocinio intelekto ugdymo užsiėmimas
Matematikos pagrindai
Ketvirtadienis
Muzika ir žaidinimai
Gamtos mokslų pažinimas
Penktadienis
Mokymo plaukti būrelis
Maisto gamybos užsiėmimai
Baltų šalelė tarp pušelių
Pirmadienis
Istorijos pažinimas
Muzika ir žaidinimai
Antradienis
Teatro ir judesio raiška
Matematikos pagrindai
Trečiadienis
Muzika ir žaidinimai
Emocinio intelekto ugdymo užsiėmimas
Anglų kalbos būrelis
Ketvirtadienis
Gamtos mokslų pažinimas
Maisto gamybos užsiėmimai
Šokio terapijos būrelis
Penktadienis
Mokymo plaukti būrelis
Kalba ir komunikavimas
Vaikams labai patinka herojai, tad pagalvojome, kodėl gi jais negalėtų būti mūsų gerai žinomos mitologinės būtybės. Projektinės mėnesių temos nukreipia mus į platų aplinkos pažinimą. Kartu su vaikais atrandame sąsajas ir per mūsų herojus kalbamės apie istoriją, gamtos stichijas ir virsmus, aptariame įvairiausius reiškinius ir bandome juos atskleisti kūryboje, susipažįstame su įvairiais žmonių darbais ir profesijomis, gilinamės į patiriamas emocijas ir kaip jas priimti, parodyti.
Kad vaikų ugdymo procesas būtų smagus ir įtraukiantis, santykį su herojais pradedame nuo istorijos, kuri įtraukia į pažinimą ne tik kaip sudėliotas mus supantis pasaulis, bet ir kaip jis tokiu tapo.
Metų ritmas
Rugsėjis
Perkūnas
Spalis
Aitvaras
Lapkritis
Vėlinas
Gruodis
Elnias devyniaragis
Sausis
Maumas
Vasaris
Gabija
Kovas
Žemyna
Balandis
Vėjas
Gegužė
Saulė ir Mėnuo
Birželis
Laumė
Liepa
Austėja
Rugpjūtis
Medeina
Mėnesio ritmas
I savaitė
Susipažinimas su mėnesio projektine tema-mitologine būtybe ir jos suvokimu ankstesniais laikais (mitologinė būtybė, jos aplinka, kilmė (sąsajos su gamtos reiškiniu, kuris įkūnijo kaip būtybę; pasaulio istorija; senieji papročiai ir tradicijos)
II savaitė
Šiuolaikinė aplinka ir tradicijos (šių laikų būtybės suvokimas, išlikę ar pakitę papročiai ir tradicijos, šių laikų gamtos reiškinių, aplinkos suvokimas)
III savaitė
Žmogaus ir aplinkos sąsajos (su tema susijusios profesijos; emocijos; santykiai tarp žmonių, žmogaus ir aplinkos)
IV savaitė
Projektinės veiklos įgyvendinimas (žinių sustiprinimas, apibendrinimas, t.y. kasdienis priminimas vaikams ką nuveikėme per praėjusias tris savaites) ir bendruomenės telkimas (įvairiomis formomis tėvų supažindinimas su įgyvendinta mėnesio projektine tema - vakaronė, vaikų aplankai, FB aprašymas su nuotraukomis ir pan.)
Ugdymo metodika
Ugdymo metodika – tai pamatas, kuris susideda iš kertinių akmenų:
-
sukurtos aplinkos
-
sutelktos nuostabios bendruomenės
-
sukurtos unikalios ugdymo programos
Pedagogai vaikų ugdymą suvokia kaip kasdienę gyvenimo kūrybą, tad šiuolaikiškai ir inovatyviai pažindina vaikus su istorija ir kultūra, bei sudaro palankiausias sąlygas puoselėti savą gimtąją kultūrą.
Kviečiame susipažinti, kaip gimtosios kultūros pagrindu ugdomos vaikų kompetencijos:
Gamtos, aplinkos ir pasaulio pažinimas
Stebime mus supančią gamtą, pažįstame mūsų šaliai būdingus augalus. Mokomės dainų, ratelių, žaidimų, pasakojančių apie aplinką ir gyvūnus, mėgdžojame paukščių, gyvūnų garsus.
Šeimos, giminės, bendruomenės ir tautos tradicijų pažinimas
Pažindinamės su mūsų šaliai būdingomis tradicijomis. Išskirtinę reikšmę turi kalendorinių švenčių šventimas ir papročių pažinimas – tai leidžia vaikams giliau pajusti ritmingą gamtos pulsavimą ir laiko tėkmę.
Socialumo ugdymas
Paprotinio elgesio ir tradicinio etiketo mokymasis panaudojant įvairius tautosakos ir papročių pavyzdžius pratina vaikus vertinti savo ir kitų elgesį, moko elementarių bendravimo normų, padeda ugdytis emocijas ir elgesio kultūrą.
Komunikacija, gimtoji kalba
Liaudies pasakos, padavimai, sakmės, skaičiuotės, žaidinimai, patarlės, mįslės, greitakalbės, dainos ir kita tautosaka, įvairių regionų tarmių pažinimas ir savosios tarmės puoselėjimas ugdo kalbinę raidą, plečia vaiko žodyną.
Ritmiškumas, muzika
Seniausios kilmės muzika atitinka mažų vaikų muzikinį intelektą, plečia jų suvokimą ir raiškos galimybes.
Kūrybiškumas, dailė ir technologijos
Tradiciniai amatai, natūralios gamtinės kilmės, kūrybai naudojamos medžiagos, lavina vaikų motoriką, jautrumą ir kūrybiškumą.
Sveikatingumas, kūno kultūra
Mankštai sėkmingai pritaikomi ne tik vikrumo, bet ir kiti sportiniai liaudies žaidimai, tradiciniai šokiai, rateliai, skaičiuotės ir skanduotės.
Dalinamės trejų metų bendradarbiavimo ir dalinimosi gerąja patirtimi su Suomijos ir Latvijos ugdytojais rezultatu - ugdymo rekomendacijomis !
Ugdymas šeimoje
Pasauliui nestovint vietoje, mūsų įpročiai taip pat keičiasi - dirbame iš namų, ar net kito pasaulio krašto. Vaikų ugdymas ne išimtis - vis dažniau šeimos renkasi nuotolinio ugdymo arba ugdymo šeimoje būdą.
Labai kviečiame susisiekti ir pradėti nuostabią draugystę Baltų šalelės bendruomenėje ugdant vaikus šeimose!
Pasirašyti bendradarbiavimo sutartį su ugdymo įstaiga Jums nieko nekainuoja, o sulaukiate:
- pagalbos suplanuojant vaiko ugdymą šeimoje;
- mokytojų konsultacijų;
- galimybės dalyvauti bendruomenės gyvenime per nuotolį ar prisijungiant į bendras šventes, ekskursijas.
Mes Jūsų labai laukiame!
Marija
Filialo vadovė
Mokytoja
"Sūduvių" grupės pagrindinė ugdytoja
Viktorija
Mokytojų asistentė
Gabrielė
Mokytoja
"Kuršių" grupės pagrindinė ugdytoja
Viktorija
Visų ugdytojų pagalbininkė, namelio jaukumo puoselėtoja
Justina
Mokytoja
"Aisčių" grupės pagrindinė ugdytoja
Ateinantys mokytojai
Viktorija Sereičikė
Darželio vadovės pavaduotoja, komunikacijos vadovė
Erika Mamonovaitė
Gamtos mokslų mokytoja
Alina Sinicė
Pilietinio ugdymo mokytoja
Agnė Stančikaitė
Muzikos mokytoja
Aivars Citrons
Istorijos pažinimo mokytojas
Vaikų grupės
Mūsu darželiuose įvairaus amžiaus vaikai kartu praleidžia didelę dienos dalį. Taip mažyliai mokosi iš vyresniųjų, o šie rūpinasi mažaisiais. Augame didelėje šeimoje.
Ieškote būtent tokios aplinkos savo vaikui?
Baltų šalelė ant kalnelio
Sėliai
ikimokyklinė 1,5 -2,5 m. vaikų grupė
Žemaičiai
ikimokyklinė 3 -4 m. vaikų grupė
Aukštaičiai
ikimokyklinė-priešmokyklinė 5-6 m. vaikų grupė
Baltų šalelė tarp pušelių
Aisčiai
ikimokyklinė 1,5 -2,5 m. vaikų grupė
Kuršiai
ikimokyklinė 3 -4 m. vaikų grupė
Sūduviai
ikimokyklinė-priešmokyklinė 5-6 m. vaikų grupė
Ritmas
Kasdien pasikartojanti dienotvarkė vaikams leidžia jaustis saugiems ir savarankiškiems. Jei panašiu ritmu gyvensite ir namuose, tai padės lengviau sugrįžti į darželį po savaitgalių ir atostogų.
Dienos ritmas
7.30 - 9.00
Atvykimas į darželį, rytinis žaidimas, draugų laukimas
9.00 - 9.30
Mankšta, ryto ratas
9.30 - 10.30
Ugdomieji užsiėmimai
10.30 - 11.30
Ėjimas į lauką
11.30 - 12.00
Grįžimas į darželį ir ruošimasis pietauti
12.00 - 13.00
Pietūs ir ruošimasis pietų miegeliui, poilsiui
13.00 - 15.30
Pietų miegelis, poilsis
15.30 - 16.00
Pavakariai
16.00 - 18.20
Ėjimas į lauką, laisvas laikas žaidimams, edukaciniams užsiėmimams ir tėvelių laukimas.
Savaitės ritmas
Baltų šalelė ant kalnelio
Pirmadienis
Istorijos pažinimas
Teatriniai žaidimai, judesio raiška
Antradienis
Muzika ir žaidinimai
Kalba ir komunikavimas
Trečiadienis
Emocinio intelekto ugdymo užsiėmimas
Matematikos pagrindai
Ketvirtadienis
Muzika ir žaidinimai
Gamtos mokslų pažinimas
Penktadienis
Mokymo plaukti būrelis
Maisto gamybos užsiėmimai
Baltų šalelė tarp pušelių
Pirmadienis
Istorijos pažinimas
Muzika ir žaidinimai
Antradienis
Teatro ir judesio raiška
Matematikos pagrindai
Trečiadienis
Muzika ir žaidinimai
Emocinio intelekto ugdymo užsiėmimas
Anglų kalbos būrelis
Ketvirtadienis
Gamtos mokslų pažinimas
Maisto gamybos užsiėmimai
Šokio terapijos būrelis
Penktadienis
Mokymo plaukti būrelis
Kalba ir komunikavimas
Vaikams labai patinka herojai, tad pagalvojome, kodėl gi jais negalėtų būti mūsų gerai žinomos mitologinės būtybės. Projektinės mėnesių temos nukreipia mus į platų aplinkos pažinimą. Kartu su vaikais atrandame sąsajas ir per mūsų herojus kalbamės apie istoriją, gamtos stichijas ir virsmus, aptariame įvairiausius reiškinius ir bandome juos atskleisti kūryboje, susipažįstame su įvairiais žmonių darbais ir profesijomis, gilinamės į patiriamas emocijas ir kaip jas priimti, parodyti.
Kad vaikų ugdymo procesas būtų smagus ir įtraukiantis, santykį su herojais pradedame nuo istorijos, kuri įtraukia į pažinimą ne tik kaip sudėliotas mus supantis pasaulis, bet ir kaip jis tokiu tapo.
Metų ritmas
Rugsėjis
Perkūnas
Spalis
Aitvaras
Lapkritis
Vėlinas
Gruodis
Elnias devyniaragis
Sausis
Maumas
Vasaris
Gabija
Kovas
Žemyna
Balandis
Vėjas
Gegužė
Saulė ir Mėnuo
Birželis
Laumė
Liepa
Austėja
Rugpjūtis
Medeina
Mėnesio ritmas
I savaitė
Susipažinimas su mėnesio projektine tema-mitologine būtybe ir jos suvokimu ankstesniais laikais (mitologinė būtybė, jos aplinka, kilmė (sąsajos su gamtos reiškiniu, kuris įkūnijo kaip būtybę; pasaulio istorija; senieji papročiai ir tradicijos)
II savaitė
Šiuolaikinė aplinka ir tradicijos (šių laikų būtybės suvokimas, išlikę ar pakitę papročiai ir tradicijos, šių laikų gamtos reiškinių, aplinkos suvokimas)
III savaitė
Žmogaus ir aplinkos sąsajos (su tema susijusios profesijos; emocijos; santykiai tarp žmonių, žmogaus ir aplinkos)
IV savaitė
Projektinės veiklos įgyvendinimas (žinių sustiprinimas, apibendrinimas, t.y. kasdienis priminimas vaikams ką nuveikėme per praėjusias tris savaites) ir bendruomenės telkimas (įvairiomis formomis tėvų supažindinimas su įgyvendinta mėnesio projektine tema - vakaronė, vaikų aplankai, FB aprašymas su nuotraukomis ir pan.)
Ugdymo metodika
Ugdymo metodika – tai pamatas, kuris susideda iš kertinių akmenų:
-
sukurtos aplinkos
-
sutelktos nuostabios bendruomenės
-
sukurtos unikalios ugdymo programos
Pedagogai vaikų ugdymą suvokia kaip kasdienę gyvenimo kūrybą, tad šiuolaikiškai ir inovatyviai pažindina vaikus su istorija ir kultūra, bei sudaro palankiausias sąlygas puoselėti savą gimtąją kultūrą.
Kviečiame susipažinti, kaip gimtosios kultūros pagrindu ugdomos vaikų kompetencijos:
Gamtos, aplinkos ir pasaulio pažinimas
Stebime mus supančią gamtą, pažįstame mūsų šaliai būdingus augalus. Mokomės dainų, ratelių, žaidimų, pasakojančių apie aplinką ir gyvūnus, mėgdžojame paukščių, gyvūnų garsus.
Šeimos, giminės, bendruomenės ir tautos tradicijų pažinimas
Pažindinamės su mūsų šaliai būdingomis tradicijomis. Išskirtinę reikšmę turi kalendorinių švenčių šventimas ir papročių pažinimas – tai leidžia vaikams giliau pajusti ritmingą gamtos pulsavimą ir laiko tėkmę.
Socialumo ugdymas
Paprotinio elgesio ir tradicinio etiketo mokymasis panaudojant įvairius tautosakos ir papročių pavyzdžius pratina vaikus vertinti savo ir kitų elgesį, moko elementarių bendravimo normų, padeda ugdytis emocijas ir elgesio kultūrą.
Komunikacija, gimtoji kalba
Liaudies pasakos, padavimai, sakmės, skaičiuotės, žaidinimai, patarlės, mįslės, greitakalbės, dainos ir kita tautosaka, įvairių regionų tarmių pažinimas ir savosios tarmės puoselėjimas ugdo kalbinę raidą, plečia vaiko žodyną.
Ritmiškumas, muzika
Seniausios kilmės muzika atitinka mažų vaikų muzikinį intelektą, plečia jų suvokimą ir raiškos galimybes.
Kūrybiškumas, dailė ir technologijos
Tradiciniai amatai, natūralios gamtinės kilmės, kūrybai naudojamos medžiagos, lavina vaikų motoriką, jautrumą ir kūrybiškumą.
Sveikatingumas, kūno kultūra
Mankštai sėkmingai pritaikomi ne tik vikrumo, bet ir kiti sportiniai liaudies žaidimai, tradiciniai šokiai, rateliai, skaičiuotės ir skanduotės.
Dalinamės trejų metų bendradarbiavimo ir dalinimosi gerąja patirtimi su Suomijos ir Latvijos ugdytojais rezultatu - ugdymo rekomendacijomis !
Ugdymas šeimoje
Pasauliui nestovint vietoje, mūsų įpročiai taip pat keičiasi - dirbame iš namų, ar net kito pasaulio krašto. Vaikų ugdymas ne išimtis - vis dažniau šeimos renkasi nuotolinio ugdymo arba ugdymo šeimoje būdą.
Labai kviečiame susisiekti ir pradėti nuostabią draugystę Baltų šalelės bendruomenėje ugdant vaikus šeimose!
Pasirašyti bendradarbiavimo sutartį su ugdymo įstaiga Jums nieko nekainuoja, o sulaukiate:
- pagalbos suplanuojant vaiko ugdymą šeimoje;
- mokytojų konsultacijų;
- galimybės dalyvauti bendruomenės gyvenime per nuotolį ar prisijungiant į bendras šventes, ekskursijas.
Mes Jūsų labai laukiame!